Kundeservice

Herunder kan du finde svar på næsten alle de spørgsmål, du måtte have til os. Har du yderligere spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os på support@lakor.dk eller på +45 8111 6092 (hverdage kl. 9-15).
(Telefonen vil dog være lukket i uge 3, dvs. 16.1. - 20.1.2023)

Vi bestræber os på, altid at svare indenfor 24 timer. I travle perioder kan der gå lidt længere. 

 

Min ordre:

Min leveringsadresse skal ændres

Send en besked til support@lakor.dk med din korrekte adresse - så opdaterer vi din ordre.

 

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse

Måske har du ved et uheld indtastet en forkert email-adresse. Send en  besked til support@lakor.dk hvis du ønsker en ny kopi af din ordrebekræftelse.

 

Kan jeg ændre min ordre?

Når du har lagt din ordre, er det desværre ikke muligt for os at ændre i den. Men vi kan annullere ordren, så du kan lave en ny. Ræk ud til os på support@lakor.dk. Pengene bliver naturligvis ikke trukket fra din konto, hvis din ordre bliver annulleret.

 

Kan jeg annullere min ordre?

Selvfølgelig. Send en besked til support@lakor.dk, hvor du skriver, at du vil annullere din ordre. Husk at oplyse ordrenummer i din henvendelse.

 

Forsendelse:

Hvornår sender I min ordre?

Vi bestræber os på at sende alle ordrer bestilt før kl. 10:00 samme dag. Men i travle perioder kan der forekomme lidt længere leveringstid. Du får besked når dine varer er pakket og klar til afsendelse, inklusiv et track-and-trace nummer.

Leveringstid er 1-3 hverdage fra vi modtager ordren.

 

Kan jeg bestille online og afhente i butik?

Det kan du tro! Du kan bestille på vores hjemmeside og afhente ordren i en af vores butikker hvis disse har produkterne på lager. 

 

Min størrelse er ikke online. Kan den være i en af jeres butikker?

Under "Læg i kurv"-knappen kan du se en oversigt over, hvor mange vi har på lager online og i vores butikker. Vi krydser fingre for, de har den til dig.

  

Jeg har ikke modtaget tracking-nummer?

Når din ordre er pakket og klar til forsendelse modtager du automatisk en email med tracking-nummer. Oplever du andet, så ræk endelig ud til support@lakor.dk

 

Min forsendelse er forsinket

Er din pakke forsinket, kan du spore den via tracking linket i din tracking-email eller ved at indtaste tracking-nummeret hos Postnord på www.postnord.dk

 

Ifølge track and trace, er min pakke er leveret - men jeg har ikke modtaget noget!

Kontakt venligst PostNord med dit tracking-nummer og anmod om en undersøgelse. Ofte vil det skyldes at de har leveret pakken hos en nabo eller lagt den i receptionen på f.eks. arbejdet.

 

Jeg har modtaget en forkert vare eller størrelse

Det beklager vi! Hvis du har modtaget din pakke på en dansk adresse, kan du benytte dig af gratis returnering her. Hvis vi stadig har den korrekte vare på lager, sender den afsted med det samme. Er varen ikke længere på lager, vil vi refundere dig efter pakkens ankomst.

 

Der mangler en vare i min forsendelse

Det beklager vi! Send os en email på support@lakor.dk - så retter vi op på det. Er varen stadig på lager, sender vi den afsted med det samme. Hvis varen ikke er på lager, refunderer vi beløbet for den manglende vare.

 

Defekte vare i min ordre

Har du modtaget en defekt vare? Det er vi meget kede af!

Hos LAKOR har vi kvalitet i højsædet og bestræber os på at sælge varer af høj kvalitet. Dog kan fabrikationsfejl eller lignende desværre forekomme. Skulle du være så uheldig at modtage en defekt vare, så tag venligst kontakt til os, og send os billeder af varen. Garantikrav vurderes når vi har modtaget billeder af varen.

 

  

Produkter:

Jeg er i tvivl om hvilken størrelse jeg skal vælge

Under de fleste produkter finder du en størrelsesguide. Hvis du er i tvivl kan du altid besøge vores butikker eller en LAKOR-forhandler og få ekspertvejledning!

Se adresser og åbningstider for vores butikker og forhandlere her.

 

Kan jeg få besked, når en vare er tilbage på lager?

Som udgangspunkt er alle vores produkter produceret i et begrænset antal og kommer derfor ikke på lager igen. Du kan dog være heldig, at en af vores to butikker har produktet på lager. Det kan du se i afsnittet "Hvor mange har I på lager?" på produktsiden.

 

Kommer LAKOR produkter på tilbud?
Ja, to gange om året gør vi plads til ny varer på vores lager. Dog kommer LAKOR produkter tidligst på tilbud 9 måneder efter lancering.

De fleste produkter og størrelser når at blive solgt inden og kommer dermed ikke på tilbud.

  

Returnering:

Hvordan returnerer jeg min ordre?

Som en del af vores service tilbyder vi gratis returnering. Du kan returnere din pakke gennem siden her.

Pakkens ansvar ligger hos dig som køber, indtil den er modtaget på vores nedenstående returadresse.

 

Hvornår får jeg min refundering?

Når din pakke er modtaget og ordren refunderet, vil der typisk gå 2- 3 arbejdsdage før pengene er tilbage på din konto. I sjældne tilfælde kan der gå længere. Er pengene ikke blevet returneret så send venligst en email til support@lakor.dk .

Tilbagebetaling sker til den konto, ordren blev afgivet fra.

 

Kan jeg returnere i jeres butikker?

Ja, du kan godt returnere dine varer købt online i vores butikker i Aarhus og København. Se adresser og åbningstider for vores butikker her.

 

 

Fik du svar?

Har du ydeligere spørgsmål, kommentarer eller forslag til forbedringer? Så send en endelig en besked til support@lakor.dkVi er altid interesserede i feedback, da vi ønsker at give dig den bedst mulige oplevelse, når du handler hos LAKOR.

Loading...