Kundeservice

Herunder kan du finde svar på næsten alle de spørgsmål, du måtte have til os. Har du yderligere spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os på support@lakor.dk eller på +45 8111 6092 (hverdage kl. 9-15).

Vi bestræber os på, altid at svare indenfor 24 timer. I travle perioder kan der gå lidt længere.

Ofte stillede spørgsmål

Min ordre

Når du har lagt din ordre, er det desværre ikke muligt for os at ændre i den. Men vi kan annullere ordren, så du kan lave en ny. Ræk ud til os på support@lakor.dk. Pengene bliver naturligvis ikke trukket fra din konto, hvis din ordre bliver annulleret.

Send en besked til support@lakor.dk med din korrekte adresse - så opdaterer vi din ordre.

Måske har du ved et uheld indtastet en forkert email-adresse. Send en  besked til support@lakor.dk hvis du ønsker en kopi af din ordrebekræftelse.

Selvfølgelig. Send en besked til support@lakor.dk, hvor du skriver, at du vil annullere din ordre. Husk at oplyse ordrenummer i din henvendelse.

Forsendelse

Vi bestræber os på at sende alle ordrer bestilt før kl. 10:00 samme dag. Men i travle perioder kan der forekomme lidt længere leveringstid. Du får besked når dine varer er pakket og klar til afsendelse, inklusiv et track-and-trace nummer.

Det kan du tro! Når du bestiller på vores hjemmeside, kan du under checkout vælge at afhente ordren i en af vores butikker, hvis de har produkterne på lager. 

Når din ordre er pakket og klar til forsendelse modtager du automatisk en email med tracking-nummer. Oplever du andet, så ræk endelig ud til os på support@lakor.dk

Er din pakke forsinket, kan du spore den via tracking linket i din tracking-email eller ved at indtaste tracking-nummeret hos Postnord på www.postnord.dk

Kontakt venligst PostNord med dit tracking-nummer og anmod om en undersøgelse. Ofte vil det skyldes at de har leveret pakken hos en nabo eller lagt den i receptionen på f.eks. arbejdet.

Reklamation

Det beklager vi! Hvis du har modtaget din pakke på en dansk adresse, kan du benytte dig af gratis returnering her. Hvis vi stadig har den korrekte vare på lager, sender den afsted med det samme. Er varen ikke længere på lager, vil vi refundere dig efter pakkens ankomst.

Det beklager vi! Send os en email på support@lakor.dk - så retter vi op på det. Er varen stadig på lager, sender vi den afsted med det samme. Hvis varen ikke er på lager, refunderer vi beløbet for den manglende vare.

Har du modtaget en defekt vare? Det er vi meget kede af!

Hos LAKOR har vi kvalitet i højsædet og bestræber os på at sælge varer af høj kvalitet. Dog kan fabrikationsfejl eller lignende desværre forekomme. Skulle du være så uheldig at modtage en defekt vare, så tag venligst kontakt til os, og send os billeder af varen. Garantikrav vurderes når vi har modtaget billeder af varen.

Produkter

Under "Læg i kurv"-knappen kan du se om det valgte produkt er på lager online og i vores butikker. Vi krydser fingre for, de har den til dig!

Under de fleste produkter finder du en størrelsesguide. Hvis du er i tvivl kan du altid besøge vores butikker eller en LAKOR-forhandler og få ekspertvejledning!

Se adresser og åbningstider for vores butikker og forhandlere her.

Som udgangspunkt er alle vores produkter produceret i et begrænset antal og kommer derfor ikke på lager igen. Du kan dog være heldig, at en af vores to butikker har produktet på lager. Dette kan du se under "Læg i kurv"-knappen på produktsiden.

Ja, to gange om året gør vi plads til ny varer på vores lager. Dog kommer LAKOR produkter tidligst på tilbud 9 måneder efter lancering.

De fleste produkter og størrelser når at blive solgt inden og kommer dermed ikke på tilbud.

Returnering

Som en del af vores service tilbyder vi gratis returnering. Du kan returnere din pakke gennem siden her.

Pakkens ansvar ligger hos dig som køber, indtil den er modtaget på vores nedenstående returadresse.

Når din pakke er modtaget og ordren refunderet, vil der typisk gå 2- 3 arbejdsdage før pengene er tilbage på din konto. I sjældne tilfælde kan der gå længere. Er pengene ikke blevet returneret så send venligst en email til support@lakor.dk .

Tilbagebetaling sker til den konto, ordren blev afgivet fra.

Ja, du kan godt returnere varer købt online i vores butikker i Aarhus, Aalborg og København. Se adresser og åbningstider for vores butikker her.

Fik du svar?

Har du ydeligere spørgsmål, kommentarer eller forslag til forbedringer? Så send en endelig en besked til support@lakor.dk. Vi er altid interesserede i feedback, da vi ønsker at give dig den bedst mulige oplevelse, når du handler hos LAKOR.