GRATIS RETURNERING

GRATIS LEVERING PÅ ORDRER OVER 599 KR.

100 DAGES RETURRET

Kundeservice

Herunder kan du finde svar på næsten alle de spørgsmål, du måtte have til os. Hvis du skulle have yderligere spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os på kontakt@lakor.dk. 

Vi bestræber os på, altid at svare indenfor 24 timer. I travle perioder som f.eks under udsalg, kan der i nogle tilfælde være lidt længere svartid. 

 

Min ordre:

Forkert leveringsadresse?

Svar: Send en besked til kontakt@lakor.dk med din korrekte e-mail adresse og så opdaterer vi din ordre.

 

Ingen ordrebekræftelse?

Svar: Måske har du ved et uheld har indtastet en forkert email-adresse. Send en  besked til kontakt@lakor.dk hvis du ønsker en ny kopi af din ordrebekræftelse.

 

Kan jeg ændre min ordre?

Svar: Desværre ikke. Når du har lagt din ordre, er det er ikke muligt for os at foretage ændringer.

Du bedes derfor annullere din ordre og lave en ny. For at annullere din ordre skal du sende en email til kontakt@lakor.dk - Pengene bliver ikke trukket fra din konto, hvis din ordre bliver annulleret.

 

Kan jeg annullere min ordre?

Svar: Ja. Send en besked til kontakt@lakor.dk, hvor du skriver, at du vil annullere din ordre. Husk at oplyse  ordrenummer i din henvendelse.

 

Kan jeg få besked, når en vare er tilbage på lager?

Svar: Som udgangspunkt er alle vores produkter produceret i et begrænset antal og kommer derfor ikke på lager igen. Du kan dog være heldig, at en af vores to butikker har produktet på lager. Du kan kontakte dem her:

LAKOR shop Aarhus: 51 92 88 43

LAKOR Shop København: 26 85 75 17

 

 

Forsendelse:

 

Hvornår sender I min ordre?

Svar: Vi bestræber os på at sende alle ordrer bestilt før kl. 10:00 samme dag. Men i travle perioder som eller f.eks. udsalgsperioder kan der forekomme længere leveringstid. Når din bestilling er afsluttet (pakket og klar til afsendelse) vil du modtage et track-and-trace nummer.

Leveringstid er 2-4 hverdage fra vi modtager ordren.

 

Kan jeg bestille online og afhente i butik?

Svar: Desværre ikke endnu. Vi arbejder på at have en løsning klar i løbet af 2020.

 

Min størrelse er ikke online. Kan den være i en af jeres butikker?

Svar: Ja, det kan forekomme. Hvis en vare ikke er i din størrelse online, kan du kontakte vores butikker her:

LAKOR shop Aarhus: 51 92 88 43

LAKOR Shop København: 26 85 75 17

 

Jeg har ikke modtaget trackingnummer?

Svar: Når din ordre er pakket og er klar til forsendelse modtager du automatisk en email med trackingnummer. Hvis du ikke modtager et trackingnummer så kontakt venligst kontakt@lakor.dk

 

Min forsendelse er forsinket?

Svar:  Du kan spore din pakke hos Postnord ved at klikke her

 

Ifølge track and trace, er min pakke er leveret - men jeg har ikke modtaget noget.

Svar: Kontakt venligst PostNord med dit trackingnummer og anmod om en undersøgelse.

Ofte vil det skyldes at de har leveret pakken hos en nabo eller lagt den i receptionen på f.eks. arbejdet.

Jeg har modtaget en forkert vare eller størrelse?

Svar: Det beklager vi! Hvis du har modtaget din pakke på en dansk adresse, kan du benytte dig af gratis returnering her. Hvis vi stadig har den korrekte vare på lager, sender vi varen afsted så snart vi modtager returpakken. Er varen ikke længere på lager, vil vi refundere dig efter pakkens ankomst.

 

Der mangler en vare i min forsendelse

Svar: Det beklager vi! Send os en email på kontakt@lakor.dk.

Er varen stadig på lager, vil vi arrangere øjeblikkelig forsendelse. Hvis varen ikke er på lager, vil vi blot refundere beløbet for den manglende vare. Hvis der er et punkt på følgesedlen, som ikke er i din pakke, så kontakt os med det samme. Vedlæg dit ordrenummer og navnet på den manglende vare, så ordner vi det med det samme! Du benytte dig af gratis returnering ved at trykke her.

 

 

Defekte vare i min ordre

Svar: Har du modtaget en defekt vare? Det er vi meget kede af!

Hos LAKOR har vi kvalitet i højsædet og bestræber os på at sælge varer af høj kvalitet. Dog kan fabrikationsfejl eller lignende desværre forekomme. Skulle du være så uheldig at modtage en defekt vare, så tag venligst kontakt til os, og send os billeder af varen. Garantikrav vurderes når vi har modtaget billeder af varen.

 

Beskyt varen i en kasse eller plastikpose.

Svar: Tape må ikke være sat direkte på produktets emballage. Husk derfor at komme dine produkter ned i en anden kasse eller pose så produktet ikke bliver beskadiget.

 

LAKOR Soulwear forbeholder sig ret til at afvise enhver returnering der ikke overholder de ovenfor anførte kriterier.

 

I tilfælde af flere bestillinger.

Svar: Hvis du laver to separate køb til den samme leveringsadresse den samme dag, vil vi slå dine ordrer sammen og sende én pakke kombineret med produkter fra begge ordrer. Hvis du ønsker for dem at blive sendt separat, så skriv en note til os i bekræftelsensprocessen, eller send os en  e-mail.

 

 

Størrelse:

 

Jeg er i tvivl om hvilken størrelse jeg skal vælge?

Svar: Under de fleste produkter finder du en størrelsesguide. Hvis du er i tvivl kan du altid besøge vores butikker og få ekspert vejledning!

Find vej til butikker her:

 

LAKOR Shop Aarhus

Graven 25, st. tv.

8000 Aarhus

 

LAKOR Shop København

Elmegade 17

2200 København N

 

Returnering:

 

Hvordan returnerer jeg min ordre?

Svar: Som en del af vores service, tilbyder vi gratis returnering. Du benytte dig af denne service ved at trykke her.

Pakkens ansvar ligger hos dig som køber, indtil den er modtaget på vores nedenstående returadresse. Vi anbefaler derfor at du sørger for at din retursending har et trackingnummer så pakken kan spores.

 

Hvornår får jeg min refundering?

Svar: Når din pakke er modtaget og blevet refunderet, vil der typisk gå 2- 3 arbejdsdage før pengene er tilbage på din konto. I sjældne tilfælde kan der gå længere. Er pengene ikke blevet returneret så send venligst en email til kontakt@lakor.dk .

Tilbagebetaling sker til den konto, ordren blev afgivet fra.

 

Kan jeg returnere i butik?

Svar:  Ønsker du at bytte til en anden størrelse eller andre produkter af samme værdi, er det muligt i vores butikker. Vi kan desværre ikke returnere penge i butikkerne, hvis købet er foretaget online.

Du kan finde vores butikker her:

 

LAKOR Shop Aarhus

Graven 25, st. tv.

8000 Aarhus  

 

LAKOR Shop København

Elmegade 17

2200 København N

 

Fik du svar?

Har du en kommentar, spørgsmål til din ordre eller forslag til forbedringer? Så send en endelig en besked til kontakt@lakor.dk. Vi er altid interesserede i feedback, da vi ønsker at give dig den bedst mulige oplevelse, når du handler hos LAKOR.

Loading...